برندینگ


شما به یک کسب و کار جدید نیاز ندارید بلکه تخصصی خلاقانه پاسخگوی شماست. برندسازی یا برندینگ، شخصیت برند شما را در ذهن مخاطب شکل میدهد. اگر تشخیص دهید مشتری چه چیز میخواهد و آن انتظار را در او ایجاد کنید، کافی است تنها به نیاز او پاسخ دهید. ما این را برای شما برنامه ریزی میکنیم.

در تعاریف آمده است که برندینگ یا برندسازی، فرآیندی است که در طول آن به جایگاه عاطفی و احساسی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد، بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر مخاطبان افزایش می‌یابد.
به نوعی برندسازی یا برندینگ محصول پیام‌ها و گزارش رسانه هاست، به هر اندازه تعداد این پیام ‌ها بیشتر و محتوای آن‌ ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قدرتمند تر خواهد شد.

برندینگ نیازمند یک برنامه مدون و استراتژی بلند مدت ، هماهنگ و برنامه ریزی شده است و با حرکات و فعالیت های منطقی هر چند مناسب و خوب نمی توان نتیجه مطلوبی در برندسازی گرفت. چرا که هدف نهایی برندینگ افزایش فروش است و نه صرفا" انجام فعالیتی هیجانی که تنها مخاطبین را بهت زده کند.

زمانی که نام برند BMW را به زبان می آوریم چه چیزی را متصور می شوید ؟ احتمالا"بیزینس منی خوشتیپ و جوانی را متصور می شوید که کت و شلواری کلاسیک و برازنده به تن دارد؛ حال برند دیگری همچون کیا موتورز در همین عرصه را در ذهن خود چگونه متصور خواهید شد؟ فضایی کاملا" پرهیجان و اسپرت.

این چنین نحوه ی تفکری که در ذهن مخاطبین در مورد یک برند رخ می دهد را برندینگ می گویند. و نمود تک تک این طرز تفکر را در جای جای هر کدام از برند ها مشاهده می کنید، از نحوه ی تبلیغاتشان تا شکل و شمایل طراحی اتومبیل هایشان، حتی نحوه ی برخورد آنها با مسائل جانبی مطرح در این حوزه را میتوان گوشه ای از برندینگ آنها دانست. برندینگ چیزی فراتر از یک لوگو به همراه ست اداری ساده است. برندینگ در واقع شکل دهی و هدفمند کردن طرز تفکر مخاطبین یک حوزه خدمات رسانی و یا محصول نسبت به برند خود است. بسیار کارها در سایه ی خلاقیت که باید انجام گیرد تا این مهم حاصل شود.

استراتژی برند مواردی نظیر چگونگی، زمان، مکان و افرادی را که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و پیام برندتان را به آنها برسانید را معین می کند. بر طبق این رویکرد، کانال توزیع و نحوه ارتباطات به صورت کلامی و غیر کلامی هم بخشی از استراتژی برند بحساب می آیند. لازم است استراتژی برند به درستی تعریف و اجرا شود، اگر در تعریف و اجرای درست استراتژی برند دچار مشکل هستید این مهم را میتوانیم برای شما برآورده کنیم.



رویکرد ما در بازاریابی کمک به مخاطبین برای دستیابی به راه‌حل‌های مؤثرتر می‌باشد.
بر اساس این رویکرد و باور به اصل «کمک به بنگاه‌های اقتصادی برای رشد کسب‌وکارشان» در تمامی مراحل از جمله مشخص نمودن بازار هدف، تدوین استراتژی بازاریابی، اجرای کمپین‌های اینترنتی، تحلیل فعالیت‌های مشتریان شما در فضای مجازی و استفاده از این تحلیل‌ها برای بهبود و توسعه‌ی استراتژی‌های بازاریابی کسب‌وکارتان همراه شما هستیم.



اشتیاق ما نهفته در موفقیت شماست ...

 

آنچه بر آن می بالیم، تخصص چندین ساله ی مجموعه ی ما در برندینگ حوزه های مختلف است

مجموعه ی رایان نت، با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه ی برندینگ و گرد هم آوری متخصصین این حوزه به همراه ارتباطات گسترده قصد دارد تا در پیاده سازی و بهینه سازی برند های نوپا و توسعه ی برند های کهنسال ایرانی، آنها را در نیل به اهدافشان در این مسیر پشتیبانی کند.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent inceptos

Quisque at velit

Duis nonummy sagittis. Nullam magna neque, blandit risus nunc, tempus erat volutpat.

Donec porttitor

Duis nonummy sagittis. Nullam magna neque, blandit risus nunc, tempus erat volutpat.


Aliquam erat

Duis nonummy sagittis. Nullam magna neque, blandit risus nunc, tempus erat volutpat.

برندیجیتال